Huh??!!!

Pagi tadi dengar radio...ada pembantu rumah mewarisi 14 juta dari Tuan Rumah beliau, lepas Tuan Rumah tersebut meninggal dunia.....

Ini la yang dikatakan rezeki....mesti pembantu rumah tu terkejut monkey!...
Hopefully duit tu akan digunakan ke jalan yang betul....bestnya kalau dapat duit sekepuk mcm tu, mcm2 aku nak buat la...

1. pergi travel satu dunia
2. buat lebih amal jariah
3. make myself hutangless
4. penuhkan almari dgn baju baru

dan pelbagai lagi....wahahahhahahaha (kalau berangan mmg aku no 1)

kalau korang la dapat duit sebanyak tu, apa korang nak buat?...


xoxo

NA

Share:

2 comments

  1. untung!
    pastu ramai la yg kejar pembantu rumah tu. dan ramai la tiba2 ngaku sedara la nk mintak derma la utang la..mcm2 kan..

    aku lak kalau dpt duit byk tu..mau sebulan aku buat belanjawan..hari2 ngadap je..pe pun tak buat..tekejut. tah2 koma terus haha

    ReplyDelete
  2. wahahahaha...aku mcm biasa la...kalau no '0' tu lebey dr 4..mula la kalut....

    ReplyDelete

What do you think?