Sorry!

Sorry kalau sehari dua ni ada yang masuk blog ni dan tengok gambar-gambar dan tulisan huru hara sikit.

Aku baru tukar template baru. Godek-godek pun slow-slow saja sebab tak berapa pandai. Kalau aku klik, dia bertukar, means jadi la tu. Kalau tidak terhegeh-hegeh la nak mencari camana nak tukar.

Bukan apa, aku nak layout yang lebih kemas dan nampak professional. Ewwaahh! Lepas ni ada banyak benda nak share, personal and business jugak. So kalau cantik and user friendly kan best!!

Ok..akak nak pegi mencari cemana nak kasik gambar tu lawa. Dulu aku selalu gelakkan mak aku sebab semua benda cari tak jumpa kalau dia mengodek telefon.

Sekarang padan muka aku! Sama jer kekdahnya..apa pun aku tak jumpa. huhu!

Ok..tata!



Rileks...bagi I study dulu cemana nak adjust ni!




Share:

0 comments

What do you think?