REVIEW: Good Virtues Co Shampoo and Conditioner

Korang ada masalah rambut tak? Aku ada masalah kulit kepala gatal, berminyak dan rambut gugur yang super hebat. Sejak beranak ni lagi hebat dia punya luruh rambut. Pastu untuk masalah kulit kepala gatal and berminyak, aku dah try macam-macam jenis syampu. Dari semahal RM20+ sebotol sampai la ke RM5 sebotol. Tak membuahkan hasil. Last-last aku tahap redha saja la. 

Kena kerap la bersyampu sebab gatal. Bila dah kerap bersyampu, rambut lak jadi kering walau dah letak conditioner. Rambut ni elok syampu 2-3 hari sekali sebab nak bagi minyak natural dia keluar. Baru la rambut elok lembap. Kalau dah cuaca panas lip lap lip lap ni, memang sakan la berpeluh. Pastu siap naik jerawat kat kulit kepala aku. Punya la berminyak.

So ada sekali tu aku pegi Jaya Grocer, nak shopping groceries. Biasalah bila dah sampai  sana mesti merayap ke semua lorong yang ada. Sampai ja kat lorong toiletteries, aku ternampak sesuatu. Wahhh ada syampu and conditioner brand baru yang aku tak pernah tengok lagi. Paling menangkap mata aku ialah packaging syampu tu.. So hari ni aku nak share Good Virtues Co Shampoo and Conditioner review.


Cantik kotttttt! Aku memang tak boleh la benda packing lawa-lawa ni. Mula la hantu jahat dalam badan nak berbisik. 

Setan: "Beli oi..beli. Cantik tu botol"
Aku: "Ishh..syampu kat rumah tak abis lagi tu. Tak baik membazir"
Setan: "Tak pa..beli ja dulu. Syampu pun dah nak habis tu" (padahal setengah botol lagi)
Aku: Beli tak beli? Beli tak beli?
Setan: Beliiiiiiiiii

Ok...aku pun "terbeli". Saya insan yang lemah. huhu!

Arghhh! peduliks, janji nampak lawa dalam bilik air aku. Muahahahahha!

Balik dengan tak zabarnyaaaaa try.

Wahhhhhh!

lembut rambut I..you!

Rasa ringan gila.

Besok pagi bangun rambut lembut, wangi dan yang paling penting rasa kulit kepala ringan.

Lepas 3 hari, aku tak perasan yang aku dah 3 hari tak syampu rambut. Still wangi and lembut.

Suka sangat niiiiii....



Good Virtues Co Conditioner

Harga dia pun reasonable. Aku bajet botol lawa mesti mahal ni. Idak la..

Untuk syampu dan conditioner cuma RM12.30 ja sebotol, berbaloi sangat!

Berbaloi sebab berkesan. Salah satu bahan utama dalam produk Good Virtues Co ialah Habbatus Sauda. Organic Black Seed Oil. Pastu  tak ada SLES, ALES. (bahan yang buat syampu or sabun jadi banyak buih) syampu ni kurang berbuih. Tidak ada pewarna sintetik dan tidak diuji ke atas haiwan.

Ciri-ciri yang bagus untuk sesebuah barang toiletries. 


Good Virtues Co Shampoo

Mana boleh jumpa Good Virtues punya product ni? Aku aritu beli kat Jaya Grocer. Dekat Tesco pun ada. Ada orang beli dekat Watson.

Aku sesaja cek kat website dia. Rupanya banyak lagi product dia, Untuk muka, badan dan rambut. Gila sat jadinya. Apalagi tiba-tiba la segala sabun semua habis. mUahahahha! Beli online la senang. Aku tengah debar-debar tunggu abang posmen hantar ni. Hahahahahha!

Siapa nak beli, boleh pergi beli kat sini ya:
http://store.goodvirtuesco.com/shop

Yang pasti aku akan repurchase lagi produk Good Virtues Co ni.

So kekakak and kekabang..apa lagi, cuba lah hari ni!


p/s: ini bukan review berbayar. Ikhlas dari hati sebab puas hati. Cuma nak berkongsi dengan semua orang benda yang elok. Semua pendapat diatas adalah pendapat peribadi.

Share:

0 comments

What do you think?