Review Perfume Rozita Che Wan Gorgeous

Perfume aku dah lama abis. Jadinya memang la dok cari perfume lain. Disebabkan baru ja mula kerja, jadinya bajet pun sikit la. Aku nak cari perfume yang bawah RM100 tapi cam best. Selera tak sedar diri. hahahahaha!

Masa aku pergi Big Bad Wolf aritu, kebetulan Che Ta ada buat launching perfume dia. Aku ada tengok kat IG Che Ta pasal perfume ni. So kebetulan dah jumpa ni, aku pun beli la. Ada 2 bau. Satu Precious, satu lagi Gorgeous. Precious RM29, Gorgeous RM45. Aku kurang minat bau Precious. Macam terlalu sweet untuk aku. Pastu sesekali bau macam bau alcohol rub pun ada. Bau ja, bukan maksudnya ada alcohol.

So Gorgeous ni bau macam nak arab sikit. Akak yang menjual kat aku ni beria promote, tahan lama ni dik, pakai sekali tahan sampai ke petang. I doubt so la kan sebab cuaca Malaysia ni panas merelit. Memang jarang perfume nak tahan lama. Ada pun lepas tu tinggal ala2 ja bau dia. 


True enough, memang bau tak lasting. 99% bau dia hilang after sejam macam tu. Tu aku try pakai duk dalam aircond kat ofis. Kira fair dengan harga dia, RM45 ja..kalau aku beli RM450 tahan sejam ja memang nak hangin gak la. haha!

So sebab tak mahal sangat, sekejap-sekejap ko spray la lagi. hahaha!

Packaging and botol cantik gak, cuma tutup dia tu ketat sangat. Bagus gak la, tak da la tercabut hilang ka apa.




Perfume ni bole pakai sembahyang. Paling penting tu. Pastu sebab botol kecik, bola la bawak ke sana sini. Senang nak simpan dalam beg.



Overall..Nora bagi 3.5 bintang! Ahaks..(nama aku mmg Nora pun)

So siapa nak cuba silakan...I tak jual ya...

Daaa!

Share:

0 comments

What do you think?