1 Asean Entrepreneurship Summit 2015

Harini dah start ASEAN ENTREPRENEURSHIP SUMMIT kat KL. Aku memang excited benda2 macamni, bukan sebab aku suka pergi seminar taping kat sini mcam2 boleh belajar. Free plak turn...

Masa ni la boleh jumpa ramai geng2 usahawan yang dh berjaya and boleh tanya macam2 soalan. Kalau time biasa mana nak dapat peluang macam ni. Diaorg pun tak ada masa nak jumpa kita. Paling best diaorg ni semua datang dari seluruh dunia. Awesome kan?

So first day ni aku masuk masterclass How to attract and retain customers in your website. Hopefully dapat something yang dapat tolong aku launch aronanatural.com dgn lebih berjaya.

Nanti aku cerita apa aronanatural punya bisnes yeh..he he he

OK..nak start belajar dulu.

Tata!

Note: Sejuk gila dalam ni. Esok aku bawak gebor let nampaknya..huhu!

Share:

0 comments

What do you think?