Di mamah usia...

Sedih la 2-3 menjak bila tengok cermin...

Parut bertaburan di segenap muka, pores dh besar kawah gunung berapi, lips dah berkeping cam dilanda kemarau panjang, kulit kering sampai berdebu bila garu....fuhhhhh!!!

Teringat zaman keremajaan dulu, kalau ada parut...sekejapannnnn sajo dh hilang. Tak payah susah payah nk sapu itu ini.Sekarang ni kalau sapu itu ini pun belum tentu hilang....ditambah plak aku kena URTICARIA for the past few months, asyik bergaru jer...parut satu badan dah mcm spots atas Dalmatian...haihhh....(kawan aku kata Ponti ludah atas aku...byk betul air liur ko Ponti!)

Sekarang ni apa aku nak buat untuk nak kembalikan kegemilangan kulit aku?aku ada pakai satu produk ni, tapi tak jadi apa.Beli RM250 satu set....aku rasa elok lagi kulit aku masa pakai Garnier RM9.90 dulu...nampak perbezaannya. Maybe nak kena pakai barang Garnier balik ni. Betul la ada org cakap barang mahal tak semestinya berkesan. Atau pun aku nak kena pegi cucuk-cucuks??Botox??ahahahha...tak perlu la kot. Vitamin C maybe or Kolagen...(ada ke cucukan Kolagen ni?)

Pasni aku nak telan Evening Primrose Oil...manatau ada kesan dari dalam. Sedih la bila tengok kulit yang dah hancuss ni...aku rasa salah satu penyebab dan penyumbang terbesar ialah stress. Nak2 plak lepas aku kena tipu aritu!huhuhuhu....asyik berpikir jer jadinya..

So...anyone ada any tip yang berkesan untuk cantikkan kulit?share2 lah yer...

p/s: semalam aku dah ketepikan serdak kopi, balik malam ni nak sental kulit badan....ngeh..ngeh..ngeh!


OH KULITKU YG AWESOME...SILA LAH KEMBALI SEPERTI DULU!!!!;(




Share:

0 comments

What do you think?