Kafe Mesra Ria Sri Gombak

Cerita ni dah lama kot. Aku pun dah tak ingat bila. Ada sekali masa tu viral kedai ni dalam FB. Semangat laki aku ajak try.

Baiklah! Mari kita cuba.

Kedai ni dekat Sri Gombak. Area Sri Gombak lama. Bukan yag Prima Sri Gombak tu tau. Susah sangat kalau tak jumpa. Waze saja la. Nak makan kan, kena la pandai-pandai nak hidup.


Kedai ni kedai lama tp dia update sket. Nampak baru la, deco pun simple ja.

Helmi order lamb chop. Rasa boleh tahan sedap tapi boleh improve lagi. Sos sedikit cair tapi masih dalam kategori sedap. Mashed potato dia gebu seh. Dua ceduk plak tu dia letak. Delicious! ahahaha
Nasib dia tak abgi coleslaw, aku tak minat sebab berair bagai. Ni salad kasik taruk sos thousand island ja kat atas.


Ni mak encik punya. Mak encik order chicken chop. Mak encik punya ada coleslaw. So I tak makan la. Aku ni pelik-pelik sikit. Kalau makan nak kena tersusun. Lauk tak leh humban atas nasik, sos tak leh meleleh-leleh kat burger, yang jenis-jenis coleslaw ni kalau letak asing aku makan. Apa punya peel tah. Tak yah nak kutuk aku la, aku pun pening dengan diri sendiri kadang tu. Kalau makan dekat hotel yang sepinggan 80 hinggit ada la yang nak melayan ko, letak asing bagai. Kedai biasa, telan jer la apa yang ada.


Tepi restoran dia ada mural ni. Lepas makan bole la ambik gambar. Acah-acah hispter. Bahahahahha! Dah tua, tak lalu dah aku nk hipster bagai. Selalu pas makan terus lesap balik. Selalu ingat katil ja. hahahahahha!

Gambar tak banyak sangat la, sebab masa pegi ni leher aku tak leh pusing. Silap bantal. Perghh menderita 5 hari.

Sekian!

oh lupa...nak bajet-bajet jalan-jalan cari makan gak. 

Akak bagi 4**** bintang!

Ok bai!

Share:

0 comments

What do you think?